Urząd Miasta Łodzi ogłosił start konkursu na logotyp International EXPO 2022 Łódź Polska.

Krok w promocji Łodzi do nominacji EXPO 2022

ostatnia aktualizacja 04.02.2016 czwartek 14:17

 

Konkurs ma charakter otwarty i jest dwuetapowy. Prace można nadsyłać do 19 lutego br.
Zwycięski logotyp będzie służyć promocji Łodzi do nominacji do grona kandydatów ubiegających się o organizację International EXPO 2022 w Łodzi. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani z całego świata.
Najlepszy logotyp EXPO 2022 Łódź Polska zostanie wybrany w dwóch turach. W pierwszej Komisja Konkursowa wyłoni trzy najlepiej ocenione projekty. Druga tura ma charakter publiczny. Zwycięzca wybrany zostanie poprzez internetowe głosowanie na jedną z trzech prac finałowych.
Autor najwyżej ocenionego logo otrzyma 5 tys. złotych oraz propozycję podpisania kontraktu wartego 40 tys.

Regulamin do pobrania na stronie UM Łodzi.

Powiązane artykuły